Bestyrelsesportal - Digitalt samarbejde og dokumentdeling - WPIndex.dk

BESTYRELSES­PORTAL

Digitalt samarbejde og dokumentdeling mellem bestyrelsen og ledelsen. Papirløst. Sikkert. Brugervenligt.

En bestyrelsesportal er et dokumentdelings- og samarbejdsværktøj for bestyrelsesmedlemmer, ledelse, administration og andre af virksomhedens interessenter. Bestyrelsesportalen giver brugerne mulighed for at arbejde papirløst og effektivt. Dokumenterne er altid tilgængelige online og offline i en sikker og brugervenlig løsning, via internet og iPad/iPhone-app.

Udarbejdelse og distribution af bestyrelsesdokumenter forenkles og bliver mere økonomisk og langt mere sikkert end distribution via e-mail, post eller andre kanaler. Gennemførelsen af møderne og opfølgning efter dem bliver også mere effektiv og fleksibel. Processer og procedurer for indkaldelse, afholdelse og opfølgning på bestyrelsesmøder og andre møder kan nemt flyttes ind i portalen. Det gør bestyrelsesportalen til et uvurderligt værktøj før, under og efter bestyrelsesmødet.

Hos Admincontrol udvikler vi vores bestyrelsesportal i kontinuerlig dialog og samarbejde med brugerne, og portalen er tilpasset efter vores kunders procedurer omkring dokumentudveksling, mødeindkaldelser og fortrolige dialoger.

Om Admincontrol

Admincontrol tilbyder netbaserede løsninger med egen iPad/iPhone-app til sikkert samarbejde og nem deling af dokumenter i forretningsprocesser såsom bestyrelses- og ledelsesarbejde, due diligence, kapitalrejsning og børsintroduktioner. Brugere sparer tid, bedre kontrol og er bedre forberedt, hvilket resulterer i bedre beslutninger.

Admincontrols løsninger udmærker sig især, når det kommer til brugervenlighed, pålidelighed og sikkerhed. Tilliden fra vores kunder og gode brugeroplevelser sikres ved kompetente og motiverede medarbejdere, som yder personlig service lokalt i hvert enkelt marked. Vi er stolte over at have en fornyelsesgrad for vores bestyrelsesportal på 98 procent af kunderne fra år til år.

Vores historie

Admincontrol blev grundlagt i Norge i 2005. Første version af bestyrelsesportalen så dagens lys i 2006, og det første datarum blev lanceret i 2008. Siden da har vi hvert år opgraderet og frigivet ny funktionalitet i vores løsninger. Admincontrol etablerede sig i Danmark i 2010 og har siden etableret sig i hele Norden, samt udvalgte markeder i andre lande i Europa.

Admincontrol anvendes i dag til bestyrelsesarbejde og due diligence i en betydelig andel af de børsnoterede, private og statsejede virksomheder i de markeder, vi opererer i. Både store og små virksomheder har glæde af bestyrelsesportal og datarum fra Admincontrol.

I 2017 blev Admincontrol en del af Visma-koncernen.

Kontaktinformation:

Admincontrol Danmark

dhansen@admincontrol.com

Link til websitet

0 svar

Skriv en kommentar

Deltag gerne i debatten :-)
Skriv en kommentar!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *